Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici, şunları söyledi: “Vodafone olarak, müşterilerimize sunduğumuz bağlantı deneyimini iyileştirmeye yönelik dijital çözümleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Müşterilerimize en iyi uçtan uca dijital deneyimi sunma vizyonumuzda kritik bir rol üstlenen dijital kahramanımız TOBi’nin sesli yanıt özelliğini tüm müşteri segmentlerinde canlıya aldık. Aylık ortalama 4 milyon çağrı karşılama kapasitesine ulaşan TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerimiz işlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabiliyor. TOBi’yi yeni özelliklerle geliştirmeye ve müşterilerimize ihtiyaç duydukları her an en iyi hizmeti vermeye devam edeceğiz.” TOBi sesli yanıt özelliği sayesinde, 542’yi arayan müşterilerin işlemlerini TOBi Sesli Yanıt Sistemi üzerinden selfservis bir şekilde çözüme kavuşturabildiği bildirildi.
Related Posts
Türkiye’den daha hızlı büyüdüler
- Hayati Karagöz
- 24 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), TOBB Kadın Girişimciler Kurulu (KGK) ve Türkiye Ekonomi Politikaları…
Brezilya, G20 Dönem Başkanlığı’nı Güney Afrika’ya devretti
- Hayati Karagöz
- 23 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Brezilya Devlet Başkanı Luis Inacio Lula da Silva, ülkesinin ev sahipliğinde düzenlenen G20 Dönem Başkanlığı'nı…
Türkiye bankalarının aktif büyüklüğü 30,5 trilyon lirayı aştı
- Hayati Karagöz
- 23 Kasım 2024
- 3 min
- 0
Bankacılık sektörünün toplam aktif büyüklüğü Eylül'de 30 trilyon 518 milyar 692 milyon lira olurken, Türkiye’de…